Diskoi Quantum (was: Re: Problhmata diskou - status errors)

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Wed Mar 18 22:19:40 EET 1998

Sir Zagor wrote:

> Koita3e isos isouna atixos ................Ego exo bali se dio ipologistes
> (386,P133) dio sklirous sto ka8ena Quantum (sinolo 4) kai se kanena den exo
> problima .....................Sin oti ine arketi grigoroi.....
> Tora apo tin alli pleura mpori ego na imouna tixeros :)
> Pantos den pisteuo oti adika exoune aufti tin toso kali fimi :)

  Kwsta,

  Kalh fhmh gia tis taxythtes exoun, alla oxi gia thn
 a3iopistia tous, toulaxiston apo tis syzhthseis pou eixa
 me polous kai diaforous meta to problhma pou periegrapsa.
 Sto prhgoumeno mhnyma mou den anefera to mhxanhma sto
 opoio mphkan: ena PPro-200 se ASUS P/I-P6NP5 motherboard, tou
 opoiou oi taxythtes den sygxwroun "abareies" sta perifereiaka.
 Xarakthristika anaferw epishs oti paideutika *poly* na brw
 sthn agora RAM pou na douleuei a3iopista se auto to motherboard...
 Akomh, to ean to mhxanhma trexei Linux kai oxi kapoio crashware
 ths Microshit paizei epishs rolo. Ekei ta crashes einai toso
 polla kai apo toses polles aities... ante na breis ean ftaine
 oi diskoi h oxi :)  Auto pera apo to gegonos oti to Linux
 ekmetaleuomeno sto epakro tis dynatothtes tou hardware
 apokalyptei peritrana "abareies" sth sxediash diaforwn epwnymwn
 kai mh "domikwn li0wn" enos mhxanhmatos (blepe ellatwmatikh RAM
 kai sig-11 p.x.). To oti oi 4 diskoi sou douleuoun mia xara (kai
 euxomai olopsyxa na synexisoun etsi :)) sto 386 kai sto P-133
 den shmainei oti ean tous baleis panw se kati pio sygxrono kai
 taxytero den 0a arxisoun na parousiazoun problhmata. Kai fysika,
 otan milaw gia tous Quantum den ennow *oti exei kai den exei*
 bgalei h etairia. Aplws diais0anomai (xwris na eimai 100% sigouros)
 oti 0ysiazei thn a3iopistia (toso sthn kataskeuh oso kai sthn
 metepeita leitourgia) sto bwmo ths taxythtas kai twn epidosewn
 pou "poulane" sthn agora. Egw pantws, meta apo thn ebdomada pou
 perasa, me to mhxanhma anoixto na prospa0w na dw ti ftaiei, na
 paizw me ta mhkh tou IDE kalwdiou -- au3omeionwntas to mhkos na
 au3omeionwntai kai ta sfalmata sto disko... trella pragmata
 milame... -- den prokeitai na tous 3anakanw th xarh (syntoma
 toulaxiston) na "pai3w" me proion tous :)

  Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr