h apologia tou diabolou...

Stoilis Ioannis istoilis at beli.vet.auth.gr
Fri Jun 12 22:10:34 EEST 1998

Achilleas Kotsis wrote:

> Symfwnw mazi sou.Eipame den thn pame th Micro$oft,alla na leme kai tou
> strabou to dikio...
> To asxhmo 8a htan na kanoune ta Windows etsi wste na mhn trexei to
> netscape,oxi na kanoune integrate ton Internet Explorer.
> Sto katw katw kai to KDE exei integrated web browser,alla den eida kanenan
> na diamarturetai ;)

katarxhn, an pisteuei kaneis oti auth h suzhthsh den anoikei sthn lista,
as to pei. As ginw twra egw o kathgoros:

Mesa se ena prosfato RAM anaferei oti h microsoft exei kerdisei to
meridio ths agoras me to spa8i ths. Auto einai entelws la8os. TIPOTA den
exei anakalupsei h microsoft apo monh ths. Ola ta exei klepsei apo
allous. Ta Windows, oloi 3eroume oti einai apo tous Mac. Malista,
uphrxan kai prin tous macintosh, se kati alla mhxanhmata. To DOS einai
mia apomimish tou UNIX. H amiga, apo oti mou exoun pei, pote ths den
xreiasthke drivers gia na sundeseis kati apanw ths. Apla, etrexe mono
tou(oi amigades parakalw na me dior8wsoun an kanw la8os). To plug and
play einai mia fthnh apomimish autou. o diktiakos kwdikas tous einai
epishs klemmenos. Kapou eixa akousei oti to SunOS stis polu prwtes
ekdoseis tou, eixe auto to bug me to nuke. an pisteuei kaneis oti einai
sumptwsh, tote ti na pw. Akoma kai o kwdikas pou grafoun oi idioi einai
matso xalia. Xarakthristiko einai ekeino to bug sto winshock, to opoio
prokalouse problhmata otan prospa8ouses na pas se kapoio URL me a8roisma
psifiwn iso me ena ari8mo. Den einai anagkh na pw oti ta proionta ths
microsoft einai gemata bugs. Oloi mas to gnwrizoume auto. to 8ema einai
oti den thn noiazei thn microsoft. Apla grafei sta grhgora enan kwdika
kai teleiwnei. Den to kanei gia na bgalei lefta. Hdh exei bgalei arketa
gia na taisei oloklhres genies. To 8ema einai oti 8elei na monopwlhsei,
kai den 8a hsuxasei pote an den to kanei auto. monwpolio = dunamh. Kai
prepei na to empodisoume auto. Me ka8e tropo. Kai auto den mporei na
ginei an leme: 3es, edw exei dikio. Pou8ena den exei dikio.

to linux den prospa8ei na monwpolhsei. Yparxei kai to FreeBSD to opoio
einai pio stubaro leitourgiko kai kalutero se orismena 8emata apo to
linux. Twra, fantasteite to linux na stamathsei na uposthrizei alla
filesystems, na stamathsei na uposthrizei binaries pou den ftiaxthkan
gia linux. Paralogo sas fainetai? kai omws, h microsoft to 8ewrei
logiko. Leei oti einai mesa ston antagwnismo ola auta. An omws 8ewrhsei
oti uposthrizontas kati allo 8a trabh3ei kasmo, 8a to kanei. Trano
paradeigma einai auto me to Word. Kata to installation, me rwthse an
8elw na energopoihsw kati macro keys tou WordPerfect, wste an exw
suni8isei me WordPerfect, na mporw na eimai to idio anetos me to Word.

Oso gia to kde, den 3erw an to exei parathrhsei kaneis, alla einai
active desktop. den eimai sigouros poios to anakalupse prwtos. an omws
to anakalupse prwth h microsoft, tote kapoios fournos 8a gkremisthke.

den lew oxi ston ugeih antagwnismo. Xarh ston antagwnismo beltionontai
ta proionta. Etsi, otan exeis na diale3eis anamesa se duo browser, ka8e
etaireia 8a prospa8ei na sou dinei olo kai pio polla, 8a beltiwnei
sunexws to proion ths gia na se trabh3ei. An omws sto mellon OLOI exoun
Interner Explorer, Oloi exoun windows, tote poios o logos na beltiw8ei?

tespa, eimai fanatikos kata ths microsoft, opote merika epixeirhmata
isws na mhn stekoun ka8olou. :)))
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr