h apologia tou diabolou...

ma06205 at cc.uoi.gr ma06205 at cc.uoi.gr
Sat Jun 13 23:37:25 EEST 1998

On Fri, Jun 12, 1998 at 10:10:34PM +0300, Stoilis Ioannis wrote:

> Mesa se ena prosfato RAM anaferei oti h microsoft exei kerdisei to
> meridio ths agoras me to spa8i ths. Auto einai entelws la8os. TIPOTA den
> exei anakalupsei h microsoft apo monh ths. Ola ta exei klepsei apo
> allous. Ta Windows, oloi 3eroume oti einai apo tous Mac. Malista,
Ma den eipe kaneis oti ta windows einai prototypi efevresi, den einai
kan efevresi, afou ta X (kai i idea enos gui) ypirxan prin apo auta. Sigoura
exeis dei to workbench tis amiga klp opos les, alla ta ms-win einai ta prota
gia x86 epejergastes.

> uphrxan kai prin tous macintosh, se kati alla mhxanhmata. To DOS einai
> mia apomimish tou UNIX. H amiga, apo oti mou exoun pei, pote ths den
Min xexnas oti to Xenix xekinise apo tin microsoft kai tin SCO. Molis
to '87 i microsoft poulise ta dikaiomata tis stin SCO kai afosiothike
stin anaptyxi tou DOS kai twn windows.

> xreiasthke drivers gia na sundeseis kati apanw ths. Apla, etrexe mono
> tou(oi amigades parakalw na me dior8wsoun an kanw la8os). To plug and
> play einai mia fthnh apomimish autou. o diktiakos kwdikas tous einai
> epishs klemmenos. Kapou eixa akousei oti to SunOS stis polu prwtes
> ekdoseis tou, eixe auto to bug me to nuke. an pisteuei kaneis oti einai
> sumptwsh, tote ti na pw. Akoma kai o kwdikas pou grafoun oi idioi einai
O diktyakos kodikas tou SunOs kai olwn twn unix clones xekinoune apo ton kodika
tou protou UNIX V1 tis AT&T.
H microsoft opos kai kathe etairia itan eleutheri na xrisimopoiisei
ton kodika autwn (xoris na xero an pragmati xrisimopoiise tmima tou kodika,
gia to winsock).

> sumptwsh, tote ti na pw. Akoma kai o kwdikas pou grafoun oi idioi einai
> matso xalia. Xarakthristiko einai ekeino to bug sto winshock, to opoio
> prokalouse problhmata otan prospa8ouses na pas se kapoio URL me a8roisma
> psifiwn iso me ena ari8mo. Den einai anagkh na pw oti ta proionta ths
> microsoft einai gemata bugs. Oloi mas to gnwrizoume auto. to 8ema einai
E kai? Kaneis den einai teleios. Prepei omos na xereis oti i microsoft
einai opos tis liges etairies pou diorthonoun ta bug twn programmatwn tis
para poly grigora. Eidika an i sygkrisi ginetai me tin Sun pou gia na
bgalei ena patch prepei na kanoun diadilosi oloi oi sysadmin ejo apo
ta grafeia tis.

> oti den thn noiazei thn microsoft. Apla grafei sta grhgora enan kwdika
> kai teleiwnei. Den to kanei gia na bgalei lefta. Hdh exei bgalei arketa
> gia na taisei oloklhres genies. To 8ema einai oti 8elei na monopwlhsei,
> kai den 8a hsuxasei pote an den to kanei auto. monwpolio = dunamh. Kai
> prepei na to empodisoume auto. Me ka8e tropo. Kai auto den mporei na
> ginei an leme: 3es, edw exei dikio. Pou8ena den exei dikio.
Elpizo na min skeftontai oloi etsi. Xereis kanenan pou na bgalei xrimata
kai na pei edo stamatao, mou ftanoun auta? Ego prosopika tha ton theorousa
ilithio kai tha aporousa pos katafere na bgalei kai auta. Einai kathikon
kathe anthropou na prospathei gia to kalytero. To kalytero gia tin
microsoft einai na ginei i proti.

> to linux den prospa8ei na monwpolhsei. Yparxei kai to FreeBSD to opoio
> einai pio stubaro leitourgiko kai kalutero se orismena 8emata apo to
> linux. Twra, fantasteite to linux na stamathsei na uposthrizei alla
> filesystems, na stamathsei na uposthrizei binaries pou den ftiaxthkan
> gia linux. Paralogo sas fainetai? kai omws, h microsoft to 8ewrei
Poly logiko. To linux den ypostirizetai apo etairia gia na exei
sigouri anaptyxi. Gi'auto prospathei kathe xristis na boithisei se oti
mporei.

> logiko. Leei oti einai mesa ston antagwnismo ola auta. An omws 8ewrhsei
> oti uposthrizontas kati allo 8a trabh3ei kasmo, 8a to kanei. Trano
Fysika. Kai to linux gia na travixei kosmo ebale to msdos, vfat kai
fat32 support, an den to xrisimopoiouse kaneis den ta ypostirize.

> tespa, eimai fanatikos kata ths microsoft, opote merika epixeirhmata
> isws na mhn stekoun ka8olou. :)))
To prosexa, autos itan kai o logos pou anagkastika na kano ton dikigoro
tis microsoft. H lista einai linux-greek-users kai oxi microsoft-sux:)

--
  _/_/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/ _/_/_/            Nikos Mavroyanopoulos
 _/ _/_/ _/ _/_/  _/  _/  _/                  nmav at freemail.gr
_/  _/  _/ _/ _/ _/_/_/ _/_/_/       finger/pgpkey: ngm at beryl.kapatel.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr