h apologia tou diabolou...

Achilleas Kotsis achille at eexi.gr
Sat Jun 13 18:38:02 EEST 1998

On Sat, 13 Jun 1998 ma06205 at cc.uoi.gr wrote:

> On Fri, Jun 12, 1998 at 12:22:34PM +0300, Stoilis Ioannis wrote:
> > Ena oikoniko periodiko, sxoliase thn dikastikh maxh ths microsoft. O
> > bill gates se apanthsh, esteile enan monologo 2500 le3ewn, opou e3hgei
> 					^^^^^^
> 				Tha itan dyskolo na apantisei me dialogo:)
>
> > thn dikia tou 8esh. Nai 3erw, sas einai gnwsta ola auta. Nai 3erw, den
> > sas endiaferei ti ka8etai kai leei o bill gates. Egw pantws eri3a gelio.
> Giati? Stin sygkekrimeni periptosi exei dikio. Mia etairia pou
> ftiaxnei ena leitourgiko systima den einai ypoxreomeni na prosthetei se
> auto programmata antagonistwn tis, logo kindynou monopoleiou. Tote
> kai i sun tha itan ypoxreomeni na symperilambanei windows emulator sto
> solaris kai programmata tis microsoft, opos kai tis silicon graphics
> kai tou BSDi kai ...
>
> --

Symfwnw mazi sou.Eipame den thn pame th Micro$oft,alla na leme kai tou
strabou to dikio...
To asxhmo 8a htan na kanoune ta Windows etsi wste na mhn trexei to
netscape,oxi na kanoune integrate ton Internet Explorer.
Sto katw katw kai to KDE exei integrated web browser,alla den eida kanenan
na diamarturetai ;)

      Achilleas Kotsis (Achille on IRC)
        System administrator @ mbn.gr
achille at eexi.gr , http://w4u.eexi.gr/~achille/