h apologia tou diabolou...

ThemiS pooke at compulink.gr
Sat Jun 13 15:45:40 EEST 1998

> Giati? Stin sygkekrimeni periptosi exei dikio. Mia etairia pou
> ftiaxnei ena leitourgiko systima den einai ypoxreomeni na prosthetei se
> auto programmata antagonistwn tis, logo kindynou monopoleiou. Tote
> kai i sun tha itan ypoxreomeni na symperilambanei windows emulator sto
> solaris kai programmata tis microsoft, opos kai tis silicon graphics
> kai tou BSDi kai ...

 Vasika, par' oti sixainomai ton Vasilakh kai thn M$, ontws paradexomai oti
einai paralogo h Coca Cola Kopanoi na vazei mia pepsi se ka8e 6-pack ths, h h
Ford na vazei px mhxan apo thn VW (h kati tetoio, den eipe?). Kai o Dhmou sto
RAM (mou fainetai) eipe dyo-treis saxlamaroules ep' aytou. Einai safws
adianohto to na ypoxrewseis thn M$ na symperilavei to proion tou antagwnisth,
ASXETA an to epraje sto parel8on (link se Prodigy, AOL klp). Ayto kata th
gnwmh mou katadeiknyei to adiejodo pou exei ftasei to DOJ kai to oti eprepe na
exei epemvei POLY nwritera, wste na mhn xreiazontai tetoies saxlamares.

 ...eimaste off-topic? Den jerw, elpizw oxi, kai den to nomizw kai poly.
Dior8wste me :)

VALiS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr