XISP and Compulink

Kokras Nikolaos kokni at eexi.gr
Tue Feb 17 06:18:08 EET 1998

On Tue, 17 Feb 1998, Stelios wrote:

>  Exoun provlima me to Linux???
>
>  Afto ine to mono sigouro oti den exoun!
>
>  To PPP ine ena protokolo tou theou ke ine akrivos to idio me to PPP ton
> Windows tou Mac ke olon ton allon litourgikon tou kosmou. Ine apolitos
> veveo oti ama mporis ke sindeese apo Windows the mporesis ke apo Linux.

LOL,
to PPP einai ena protokolo (ena kwloxarto basika, kati san RFC....,
poios to sebetai kai kata poso einai mia allh istoria).
Ta apolutws bebaia, einai kai apolytws sxetika. Otan malista den exeis
empeiria ginontai kai apolytws dyskola, ews apolutws adynata

Symfwnw plhrws me ola ta ypoloipa.. kyriws me to chat tou pppd, to pio
xrhsimo kai tautoxrona ligotero xrhsimpoihmeno programma sthn istoria tou
linux/ppp (imho, den 8elw flames, 3erw oti diafwneite)

Nikos Kokras <kokni at eexi.gr>

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr