XISP and Compulink

Stelios ee2233 at ee.teiath.gr
Tue Feb 17 05:58:40 EET 1998

> Diapistw8hke loipon..meta apo poly psaksimo me filous pws oi dyo apo
> tis treis synoptikes ths A8hnas exoun problhma me to linux..
> Dystyxws toulaxiston me manual dial-up(minicom,pppd) to problhma
> kseperniete kanontas Dial-up sthn trith synoptikh pou dystyxws omws
> apoteleite apo ta xeirotera modems tou ISP..opote..syxna to swsto
> handshake einai dyskolo na epiteyx8ei..

 Exoun provlima me to Linux???

 Afto ine to mono sigouro oti den exoun!

 To PPP ine ena protokolo tou theou ke ine akrivos to idio me to PPP ton
Windows tou Mac ke olon ton allon litourgikon tou kosmou. Ine apolitos
veveo oti ama mporis ke sindeese apo Windows the mporesis ke apo Linux.

 O pppd exi mia option gia extra messages. Ama thes energopiise tin
na doume pou kolai to prama (den ine anagi na steilis to password mazi
me ta messages ;)

 To provlima ine sto dial-up Logon?

 An nai, gia dokimase na sikosis ton pppd eki pou leei username.
Diladi meta apo to ATDT pou tha vgali 'username:' vges ke trekse ton
demona!! Koufo? Stous Cisco doulevi. (imouna 1 mina xoris diktio mexri na
siniditopiiso oti tha mporouse na doulepsi afto meta apo allages tou
provider)

 Afta
Stelios

(den katalaveno pio manual ine afto pou proteinei stous xristes na
xrisimopioun to minicom ke to dip gia ppp ???;;???;; Afti tin doulia
mpori na tin kani o pppds monos tou, arki na tou poume "TREKSE TO CHAAAAT")

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr