XISP and Compulink

Stelios Xanthakis tee01277 at teeserver.tee.gr
Tue Feb 17 16:26:55 EET 1998

> From:          Kokras Nikolaos <kokni at eexi.gr>
> LOL,
> to PPP einai ena protokolo (ena kwloxarto basika, kati san RFC....,
> poios to sebetai kai kata poso einai mia allh istoria).

 Ola ta protokola pou xrisimopoiounde sto internet ipaxroun se RFC
ke afto ine parapoli kalo gia na kseroume pos doulevoun alla ke na
grafoume programmata pou ta xrisimopoioun. Ta RFC gia to PPP
sigekrimena ine para poli prosegmena ke kalogrammena ke
den afinoun perithoria gia na kani o kathenas to diko tou.
 Etsi den iparxei thema 'kata poso ta sevete o kathenas'.
 I tha simbibasti kapios me to protokolo 100% i tha ftiaksi allo
protokolo.
 Afto tha pi protokolo alloste :)

221: C-ya
Stelios