Vivlia gia programmatismo !

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Tue Apr 28 02:14:48 EEST 1998

On Mon, 27 Apr 1998, Stelios Bounanos wrote:

> Oso gia th Basic... 3exna to kalytera. 8a se katastrepsei :)

The use of COBOL cripples the mind; its teaching should, therefore, be
regarded as a criminal offense.

     -- E. W. Dijkstra (evloghtos o Theos, we're not worthy, klp klp)

:-)

Apo thn allh, akoma ki an exeis hdh mathei BASIC yparxei panta swthria.

Gia tous sklhropyrhnikous pou areskontai ston programmatismo makaronadas a
la BASIC, kanoume to ekshs: anagkastikh xrhsh Fortran gia ena mhna.

An to thyma einai akoma ametanohto, anagkastikh xrhsh COBOL (ftou ftou
mpliax) gia mia bdomada.

An AKOMA den leei na dei to Fws to Alhthino kai na aspastei ta kata Steele
kai K&R evaggelia, tote h timwria prepei na einai paradeigmatikh. Grapsimo
tou "Hello World" se... INTERCAL (kravges basanismenwn psyxwn). Mesa se 2
wres.

>  "Men of lofty genius are most active
>         when they are doing the least work".
>                            -- Leonardo da Vinci

  Poly kalo afto. Tha to xrhsimopoihsw ws thn ypertath dikaiologia. :-)

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr