Vivlia gia programmatismo !

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Mon Apr 27 23:56:43 EEST 1998

Giorgos Mouzourellis wrote:

> Loipon kata arxas na sas po oti eimai pantelos asxetos
> me programmatismo.
> Ua ithela na jekiniso monos mou me thn bohthia kapioy
> biblioy kai edo xreiazomai thn bohthia sas na mou peite
> kapoio kalo titlo gia arxarious.
> Me liga logia prepei na jekinhso me perl , C , C++ ,Basic
>
> h kapoia allh glosa ..
>
>   Filika Giorgos
>   --------------
[snip]

8a sou proteina kai egw to `The C Programming Language, 2nd ed.' twn K&R
(h biblos!) kai to `Learning Perl, 2nd ed.' ('h the camel book :))
pou exei syggrapsei kai o Larry Wall, an den kanw la8os.

Gia to teleutaio, des kai to:
http://www.oreilly.com/catalog/lperl2/noframes.html

Oso gia th Basic... 3exna to kalytera. 8a se katastrepsei :)

sb.

--
 "Men of lofty genius are most active
        when they are doing the least work".