Attach commands at vi or pico or other...

Lefteris Mamatas louther at compulink.gr
Tue May 20 14:23:47 EEST 1997

Loipon ....kapou diavasa oti einai dynaton me mia katallhlh syntaxh na kaneis attach commands se ena keimeno sto vi h kai se allous editors sto unix me apotelesma otan vlepeis auto to keimeno apo ton editor na ektelountai orismenes commands.Pragma arketa epikindino gia thn asfaleia enos systimatos....
Pos akrivos ginetai auth h syntaxh stous gnostous editors ? (p.x den enoo commands sto .exrc sto vi alla mesa sto keimeno me kati san shell escape p.x. !/bin/ls ktl...)