IP Masquerading

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue May 20 08:08:56 EEST 1997

On 19-May-98 Karamanolis Nikos wrote:
> Apaithsh: Oi ypologistes na synde0oyn se ena diktyaki kai na mporoyn me 1
> modem (poy pi0anws na einai sto linux) na einai sygxronws syndemenoi sto
> net kai na kanoei o ka0eis oti toy kapnisei.

Opos sou eipan to IP-Masquerade mini HOWTO einai plhres.
Epipleon : man ipwadmin (etsi na ksereis 5 pragmata)
kai isos na xreiastei na baleis kai sto Linux bind (name server)
wste to linux ektos apo getaway sto win, na to baleis kai dns server.
An thes na apofygeis ton mpela, bale sto dns toy win kai sto resolv.conf tou
linux to ip toy dns server sou.

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr