IP Masquerading

I.Ioannou roryt at hol.gr
Wed May 21 02:21:05 EEST 1997

On 20-May-98 Karamanolis Nikos wrote:

>   An balw san dns (sto win) to ip toy linux, ti parapanw 0a prepei na
> treksw apo to linux (kai na kanw compile ston kernel?)...???
> Giati se ena ar0ro poy diabaza prosfata gia to idio 0ema sto linux
> gazzete, aytos bazei oles tis ip toy topikoy diktioy toy ston hosts toy
> linux... Egw ti 0a prepei na balw ekei ? thn ip toy win mhxanhmatos ?

Oxi, to /etc/hosts einai mono gia eswterikh xrhsh toy linux.
Gia na blepei to win me names ,kai gia na mporeis otan to linux mpainei sto
internet na blepeis onomata toy internet kai sto win, prepei na shkwseis
name server sto linux kai sta properties toy tcp/ip toy win na baleis
san dns server to ip toy linux. Gia na to kaneis ayto des to packeto bind.
Oi odhgies toy einai katatopistikes.

Alla sthn periptwsh sou isos tha htan poio eykolo na kaneis auto :

fiakse to /etc/hosts, kai to c:\windows\hosts (%windir%\hosts) na periexei ta
onomata/ip twn dyo mhxanhmatwn. px

192.168.1.1     linux.karamanolis.gr linux
192.168.1.2     win95.karamanolis.gr win95

Etsi to ena blepei to allo me onoma.
Bale sto win getaway to linux.
Kane oti allo leei to how to (kernel, ipfwadm)
Bale sto /etc/resolv.conf toy linux kai sto
win,network properties->tcpip->dns server
ton pragmatiko dns toy provider sou. Otan tha sindeesai internet to resolv
twn onomatwn tha to kanei aytos.

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr