Greek-Linux-Users Discussion IRC Channel

George Daflidis-Kotsis gdk at alphanet.gr
Tue Feb 25 05:33:04 EET 1997

On Fri, 24 Jan 1997, Harry Koutsogiorgas wrote:

> Epeidi asxoloumai poli me IRC kai bots , scripts kai ta sxetika tha
> ithela na proteino tin dimiourgia enos kanaliou sto IRC kai sigkekrimena
> sto EFNET ston irc.forthnet.gr mias kai einai ellinikos kai grigoros.
> Ego mporo na prosfero monimo op mias kai trexo bots apo NTUA Unix
> Shell... Exo ComBot 2.05 kai Eggdrop 1.0o pou einai poli kala gia
> protection...

Auto einai kati pou 8a boh8hsei ston real-time epikoinwnia twn melwn ths listas.
Bebaia den gnwrizw kata poso oi summetexontes edw exoun to xrono kai th dia8esh
na kanoun IRC ka8ws 8ewreitai "xabalediariko" service.An kai merika apo ta melh
einai taktikoi xrhstes apo oso 3erw kai apo oso exei fanei.

BTW,to eurwpaiko EFNet legetai pleon IRCNet,o irc.ee.auth.gr einai pio grhgoros
kai pio sta8eros apo ton irc.forthnet.gr kai exoume perissotera mesa ekei. :-)

George Daflidis-Kotsis.

| Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
| School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |
| Aristotle University of Thessaloniki	|  gdk at ourania.autom.teithe.gr	 |