Greek-Linux-Users Discussion IRC Channel

Harry Koutsogiorgas Magic at ath.forthnet.gr
Mon Feb 24 23:13:56 EET 1997

Epeidi asxoloumai poli me IRC kai bots , scripts kai ta sxetika tha
ithela na proteino tin dimiourgia enos kanaliou sto IRC kai sigkekrimena
sto EFNET ston irc.forthnet.gr mias kai einai ellinikos kai grigoros.
Ego mporo na prosfero monimo op mias kai trexo bots apo NTUA Unix
Shell... Exo ComBot 2.05 kai Eggdrop 1.0o pou einai poli kala gia
protection...

Mporo na ta diamorfoso katallila simfona me tis anagkes tou kanaliou.

Einai mia idea ... exoume ta mesa... u decide....

Harry Koutsogiorgas
Magic on the IRC

PS. TIFOEFS eimai to kollitari tou Assasin h Weaselou sto Undernet...