pppd #2,The sequel....

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Tue Feb 25 12:07:11 EET 1997

>On Fri, 21 Feb 1997, Michalas Othon wrote:
>
>> Trexw CERN 3.0.0A mhpws kanena kalo paidi exei kanena giatriko
>> kalo gia ta zompi ???
>
>Hmm.. ego phga mesa sta sources kai to ekana na pianei to SIGCHLD sosta.
>Gia to linux mperdeuontan h BSD me thn SYSV symperifora. Ta BSD, mia fora
>na kaneis signal(SIGCHLD, handler) to krataei, sto SYSV to kanei reset
>molis mpei sthn handler() gia proth fora. Prepei prin epstrepsei h
>handler() na 3anakanei signal(SIGCHLD, handler). To linux akolou0ei th
>sysv symperifora ston tomea auto.
>
>Ap'oti 0ymamai to eixa brei eukola, allios na sou steilo to binary mou.

8a me glutwseis apo douleia kai auto einai dwro.
An loipon to exeis proxeiro steilto.

- -O8wn

>-K.

>For help on using this list (linux-greek-users), send a message to
>"majordomo at argeas.argos.hol.gr" with one line of text: "help".
>For any problem send e-mail to owner-linux-greek-users

                                     Alfa - Group
 ==-Kerkura - Corfu - Greece-==
ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura  --Greece

==-Roma - Italia-==
VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --  Italy

==-Saranda - Albania-==
I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --  Albany