Parametroi se C

Michalas Othon mixalas at info.forthnet.gr
Tue Feb 18 19:43:46 EET 1997

Koita tis

 getenv
 setenv

apo Web Server ta stoixeia bgainoyn sto enviroment
kai mporoyn na ginoyn prosbashma me
entolh  export (an xreiazetai)

p.x.
Apo forma pou mia metablhth legotan 'to' sto script epe3ergasias
exw :

eval `/www/cgi-bin/cgiparse -form`
export FORM_to

(To FORM_ mpainei automata apo to cgiparse mprosta apo to
onoma ths metablhths)

Mesa ston kwdika soy diabazeis autes tis metablhtes me thn
getenv (koita sto linux ta man pages)

 #include <stdlib.h>

 char getenv(const char FORM_to);

O8wn

>3erei kaneis na mou pei pws mporw na perasw parametrous se C
>prokeite gia ena programma pou doulevei katw apo html Selides
>kai poio sygkekrimena elegxei thn QuickCAM, auto pou 8elw na kanw einai:
>
>Na orizw ka8e fora nees parametous sthn camera.
>
>To programma kaleite mesa apo web selida, kai kanei "push" frames apo thn
>camera.
>
>Euxaristw ek twn proterwn.
>
>apanthste mou sthn eMail spy at comulink.gr

>For help on using this list (linux-greek-users), send a message to
>"majordomo at argeas.argos.hol.gr" with one line of text: "help".
>For any problem send e-mail to owner-linux-greek-users

                                     Alfa - Group
 ==-Kerkura - Corfu - Greece-==
ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura  --Greece

==-Roma - Italia-==
VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --  Italy

==-Saranda - Albania-==
I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --  Albany