Sig 11 [Was: Re: PPP problem - tha skaso !!!]

Theodore H. Kaskalis kaskalis at macedonia.uom.gr
Tue Feb 18 19:24:46 EET 1997

Geia xara sth lista kai mprabo ki apo mena.

On Tue, 18 Feb 1997, Papadimitriou Spiros wrote:

> Ayto pou les gia to Sig 11 (oti antistoixei se H/W problem) isxyei otan
> to parousiazei o GCC kata to compile tou kernel.  Sth sygkekrimenh
> periptwsh den shmainei aparaithta oti yparxei kai H/W problem (mallon
> api8ano 8a elega...).

Katathetw kai th dikh mou empeiria mpas kai bohthsei.
To diko mou SIG11 basano to giatrepsa stamatwntas ton 100starh Pentium
na einai overclocked sta 120.
Sxetika me to an einai hardware to problhma, pisteuw ki egw oti synhthws
apo tetoiou eidous problhmata dhmiourgeitai.

Filika,
Thodwros Kaskalis