About Kernel Problems

George Daflidis-Kotsis gdk at alpha.alphanet.gr
Tue Feb 18 21:56:12 EET 1997

On Tue, 18 Feb 1997, George Goundras wrote:

> Poia einai h pio statherh version tou Linux, meta apo thn 2.1.0.

Apo oso 3erw h seira 2.1.x 8ewreitai beta,dhladh oi dhmiourgoi ths den
egkuontai th sta8erothta ths.

> Dokimasa na kanw compile thn 2.1.26 alla moy ebgaze (afoy to compile
> egine epityxws kai xwris oyte ena warning!) ena lathos kata thn diarkeia
> toy boot (boot-time). Elege:
>
> hda driver not present.
>
> Kai sthn apo katw grammh ebgaze kati gia to VFS: cannot mount root file
> system.
>
> Mhpws kserei kaneis ti symbainei? Ayto exei symbei kai me alles versions
> prin apo thn 2.1.26 me to idio akrivws mhnyma...
> Exw trellathei, den kserw ti symbainei...
> Ntaksei katalabainw na mhn einai statheros o kernel, alla na mhn kanei
> kai boot, ayto einai ekswfreniko!

Den 3erw giati alla ola auta mou murisoun kapoia XONTRH papata sto make config.
Den mporw na 3erw ti akribws,alla auto nomizw. Mhn apogohteuesai,oloi mas
kanoume la8h. ;-)

George Daflidis-Kotsis.

| Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
| School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |