READ THIS!!!! (fwd)

Costas bcostas at hol.gr
Sat Dec 13 00:21:29 EET 1997

Stelios Xanthakis wrote:

>  Exoun ke paraexoun.
>  Pios ine o skopos tis listas? Imaste ena club pou sizitaei pramata
> pou tous endiaferoun h' 10 guru pou apandoun erotisis 140 asxeton?

Kai de moy les, se poia kathgoria katataseis ton eayto soy gia na
eimaste kai pio sygkekrimenoi?

>  Ama itan to deftero den tha legotan linux-greek-users alla
> linux-greek-asxetoi-rotan-erotisis-apo-linux-greek-guru's.

Den moy les esy me epifoithsh ema6es to Linux? Giati ego poly syxna
rotaw gia pragmata poy den kserw. Poio einai to provlhma me to na rwtoyn
kapoio mesa sth lista? Me sygxwreis alla den katalavainw ti ennoeis.

>  To vrisko amesa sxetiko me mia omada anthropon pou goustaroun to
> Linux. Ke malista tetiou idous minimata (pou den exoun diladi na
> kanoun me erotisis "poooos ginete aftooo") the prepi na ine
> perisotera.

Koitakse na deis. Vasikos skopos poy ftiaxthke h lista einai gia na
rwtane kapoio "pooos ginete aftooo", to opoio den moy fainetai kai toso
geloio oso to paroysiazeis. Twra an 150 an6rwpoi stelnoyn email peri
anemwn kai ydatwn tote 6a prepei na katevazoyme ena tetarto emails. Ego
den mporw na soy apagorepsw oyte na soy epivalw otidhpote. Apla soy
episimenw oti einai koyrastiko na diavazoyme asxeta pragmata. Kai an
kapoios exei oreksi gia koyventa yparxei kai to proswpiko email opoy
mporeite na 6iksete oti 6emata goystarete.

>  Dioti gia polous apo emas (ke polous sto melon) o logos na valoume
> Linux itan oti mas tin espagan oi apetisis ton Windows ke oti me
> Pentium 133 pigenoun arga ke anagazomastan na anavathmizoume sinexia.
>  Nai kapoioi tha poun "ama den ise admin ti to thes to Linux. Pigene
> vale Win95 na xaris" alla den ine etsi.

Twra ti sxesh exei ayto me to email poy esteiles? Prwta apo ola opws
exei lex6ei kai paliotera se ayth th lista an sygkrineis to Linux me
Windows tote adikeis to Linux.

>  Akoma ke oi diasimoi Linuxades vagzoun rita gia tin Microsoft & ta
> windows.

Egw sto perivallon moy exw 50 an6rwpoys poy vrizoyn thn Microsoft olh
mera kai mono ta proionta ths xrhsimopoioyn!!!

Filika,

Costas Barakitis.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr