READ THIS!!!! (fwd)

Stelios Xanthakis axanth at tee.gr
Fri Dec 12 18:39:40 EET 1997

> From:          Costas <bcostas at hol.gr>

 Exoun ke paraexoun.
 Pios ine o skopos tis listas? Imaste ena club pou sizitaei pramata
pou tous endiaferoun h' 10 guru pou apandoun erotisis 140 asxeton?

 Ama itan to deftero den tha legotan linux-greek-users alla
linux-greek-asxetoi-rotan-erotisis-apo-linux-greek-guru's.

 To vrisko amesa sxetiko me mia omada anthropon pou goustaroun to
Linux. Ke malista tetiou idous minimata (pou den exoun diladi na
kanoun me erotisis "poooos ginete aftooo") the prepi na ine
perisotera.

 Dioti gia polous apo emas (ke polous sto melon) o logos na valoume
Linux itan oti mas tin espagan oi apetisis ton Windows ke oti me
Pentium 133 pigenoun arga ke anagazomastan na anavathmizoume sinexia.
 Nai kapoioi tha poun "ama den ise admin ti to thes to Linux. Pigene
vale Win95 na xaris" alla den ine etsi.

 Akoma ke oi diasimoi Linuxades vagzoun rita gia tin Microsoft & ta
windows.

 Filika Stelios

"Where do you want to go today" - Microsoft
"Anywhere but here"
    axanth at tee.gr  |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr