READ THIS!!!! (fwd)

Stelios Xanthakis axanth at tee.gr
Sat Dec 13 07:21:01 EET 1997

> From:          Costas <bcostas at hol.gr>
>
> Den moy les esy me epifoithsh ema6es to Linux? Giati ego poly syxna
> rotaw gia pragmata poy den kserw. Poio einai to provlhma me to na rwtoyn
> kapoio mesa sth lista? Me sygxwreis alla den katalavainw ti ennoeis.

Min to kanoume ke flame.
Ego den exo mathi akoma to Linux, ke gia na po tin alithia i lista
ine ena para poli simantiko meros gia na to matho.
Exo 10000 apories, ke stis pio poles perimeno na vro apantisis tis
edo.
 Afto pou den katalaves ine to eksis:
 Fandasou tin lista san mia parea anthopon me kapia koina
endiaferonta. Otan kapios exi mia aporia ke kapios alos keri tin
apandisi tou tin leei gia na min pedevete, ke me ton tropo afto oloi
alilo-voithounde ke ginete i zoi mas pio efkoli. Mexri edo kala, ke
epomenos den exo KANENA provlima me to na rotisi kati kapios mesa
stin lista (an tis apandaga oles ego tote isos na ixa:).
 San parea tora iparxoun ke kapia alla pramata pou endiaferoun, ke
exoun na kanoun me ta koina mas endiaferonda ta opoia ine news,
humor, meetings, o-linus-erxete-stin-ellada, klp.
 Afto pou me ekane na grapso to arxiko minima ine oti mou dothike i
endiposi oti esi theorises tin lista ena meros andalagis erotiseon ke
mono. Den tha itan kalo na to vlepoume etsi. Vevea, to Linux os
diskolo litourgiko mathenete mesa apo listes-newsgroups-documents klp
se olon ton kosmo alla afto den simeni oti oti den ine aporia ine
asxeto!

> Koitakse na deis. Vasikos skopos poy ftiaxthke h lista einai gia na
>......skip skip tide
> kapoios exei oreksi gia koyventa yparxei kai to proswpiko email opoy
> mporeite na 6iksete oti 6emata goystarete.

 Vasika to the lost episode itane gamato.
 Den lipithika katholou pou to katevasa.

> Twra ti sxesh exei ayto me to email poy esteiles? Prwta apo ola opws
> exei lex6ei kai paliotera se ayth th lista an sygkrineis to Linux me
> Windows tote adikeis to Linux.

 SAFOS!
 Afto pou leo ine Windows=Malakia, Linux="I Moni lisi an de thes
Widnows"+"Poli anotero apo Windows".  (kala iparxei ke to OS/2 alla
pou tha vroume OS/2 mailing list na mas lini apories!)
 To na vgalis ta windows an 'ke me afta kanis tin doulia sou' ke na
valis linux ine mia megali apofasi tin simeron imeran (ke akoma
megaliteri paliotera) opote, ala gia miso lepto...........
ipes:   > Twra ti sxesh exei ayto me to email poy esteiles?
 To Diavases to FWD:READ THIS????
 Ne afto pou les asxeto 'i ides tin proti grami pou leei gia ton
Star Trek ke to ekanes redirection sto /dev/wc?
 Ean oxi tote sizitame se alo mikos kimmatos.

....an to diavases

 As min geliomaste. Oloi oi Linuxades trefoume mia
idieteri 'simpathia' pros ton bill.

> Egw sto perivallon moy exw 50 an6rwpoys poy vrizoyn thn Microsoft olh
> mera kai mono ta proionta ths xrhsimopoioyn!!!

 Tespa, as min to kanoume thema.
 Ixe plaka ke itan sxetiko. (nomizo?)

Sincerely Yours
 Stelios