qmail

Koxaras Aris koxaras at ceid.upatras.gr
Wed Dec 10 23:48:48 EET 1997

On Tue, 9 Dec 1997, Christofer Karatzinis wrote:

> > An empaines ston kopo na diavaseis isws ligo tha anakalyptes oti kata
> > kairous exoun vgei diafora tools pou se voithane sto configuration
> > tou sendmail.cf kai den xreiazetai na kaneis edit to idoi to
> > sendmail.cf (ektos isws apo para poly e3ezitimenes periptwseis).
> >  Telos ayto pou thelw na pw einai oti NAI to sendmail den einai kati
> > aplo , alla den mporeis na to krineis an den to exeis douleyei.
> Epeidi den mou aresei to yfos tis apantisis, 0a apantisw se analogo yfos:
> An empaines ston kopo na diabaseis kapoio document gia security holes, 0a
> eblepes oti to sendmail einai to poio polyploko kai poio trypio programma
> pou exei bgei pote.
>
> Christofer
>
> PS: pote den ksereis me poion milas mesw e-mails, opote kalytera na
> apofygeis ekfraseis tou typou "alla den mporeis na to krineis an den to
> exeis douleyei".

	AHAHAHA! ma eisai sovaros!?!? h ariadne (pou xrhsimopoiei sendmail
gia logous asfaleias) einai to systhma pou den exei spastei pote ma pote
sthn istoria tou ellhnikou internet :)))))))))))))
	Tespa, otan vlepei admins apo providers mh tous dineis kai poly
megalh shmasia, oi perisoteroi den exoun idea apo security..

Seeya,
mastoras at hack.gr

	/*
	 *  Soon near u,