qmail

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Tue Dec 9 19:41:50 EET 1997

> OK exeis dikio kai zitw SYGNWMH, den ithela na fanw agenis :-( .
> Alla den nomizw oti kai esy mporeis na krineis ws ilithio ena programma
> xari sto opoio mporeis kai kaneis ta panta sxedon akoma kai simera
> (mono kafe den yineis!!!), kai pou akoma kai meta apo tosa xronia
> pasousias den einai 3eperasmeno kai manei pragmata pou den mporei na
> ta kanei kanena allo programma.

  Ah... ok. Den ti0ete 0ema sygnwmis. Oloi mporei na poume kati me ton
tropo pou eimaste fortismenoi ekeini tin stigmi :)
  Oso gia to sendmail. Apo tin prwti stigmi to misisa epeidi den bgazei
kapoios akri me to config file tou (ektos bebaia apo ton ricudi pou poly
pi0anon na einai enas apo autous pou eixan tin sataniki idea autou tou
config file). To 0ema einai oti pragmatika einai xrisimo kai monadiko
programma pou na kanei tosa polla, alla den 0a eprepe na skeutoume ligo
kai tin maxi pou prepei na dwsoume me to config file gia na tou kanoume
setup?

> Epipleon epetreye mou na sou pw (xwris na thelw na se prosvalw) oti
> nai ontws einai to pio polyploko progamma pou exei vgei pote kai gi
> ayto exei toses trypes (eteron ekateron). Alla e3ypiretei kai tin pio
> polyploki leitourgia sto Internet isws. Asxeta apo ayto omws , skeyou
> oti akrivws epeidi olo to Internet to xrisimopoiei, to debugging tou
> einai pio ameso , enw ta security holes tou anakalyptontai pio grigora
> apo oti gia opoidipote allo MTA programma. Telos ta holes tou sendmail
> den einai synithws security bugs tou kwdika , alla tou set-up tou
> [...]

Nai, kanei para polla. Alla afou to qmail kanei ta idia (pou xreiazotai
kapoios gia na kanei tin douleia tou) syn to gegonos oti einai poio secure
kai poio eukolo sto setup, giati na protimisw to sendmail gia na mou kanei
ton kafe mou kai oxi na parw kai mia kafetiera? Diladi, 0elw na pw, afou
den 0a xreiastw pote auta pou prosferei to sendmail (auta pou 0elw, mou ta
prosferei to qmail mazi me to procmail san local agent) giati na ka0isw na
doulepsw me to sendmail?

Christofer.

PS: bebaia, auto pou lew, den symfwnei me ton orismo tis epistimonikis
ereunas (diladi na min xrisimopoioume kati pou einai dyskolo) alla min
ginoume kai yperkatanalwtes xrisimopoiwntas kati pou den to exoume anagki
mono kai mono epeidi yparxei. To sendmail den einai kati san to nslookup
me to dig. Den to xrisimopoieis ka0e mera. Tou kaneis mia fora setup kai
to ksexnas.

Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users