[I18NGR] omitted value

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Sat Feb 26 15:12:08 EET 2011

Στις Σάββατο 26 Φεβρουάριος 2011 13:38:35 στέργιος προσινικλής γράψατε:
> Στις 26 Φεβρουαρίου 2011 2:02 μ.μ., ο χρήστης Dimitrios Glentadakis <
> dglent at gmail.com> έγραψε:

> για ν' αποφύγουμε την μεγάλη κουβέντα του πως κατάντησαν τα ελληνικά,
> μετά την γλωσσική μεταρρύθμιση (ο θεός να την κάνει...)
> http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=73&t=92694&start=150
> http://modern-greek-verbs.tripod.com/paraleipo.html
>

> Είναι επίσης πολύ σημαντικά τα συμφραζόμενα ή το πλαίσιο στο οποίο
> χρησιμοποιείται.
> http://apps.leg.wa.gov/wac/default.aspx?cite=458-12-050
> http://businesscenter.piraeusbank.gr/ecPortal.asp?id=230237&nt=73

> [...]

Οπότε έκανα λάθος εδώ:

#. Tag: para

  738        #: details-accounts.docbook:468

  739        #, no-c-format

  740        msgid ""

  741  scripty  1211441  "If you omit one value &kappname; will try to calculate it for you. If you "

  742        "have entered all values &kappname; will check the values are consistent. "

  743        "&kappname; will not adjust entered values other than the \"Balloon payment"

  744        "\", which it may adjust slightly to deal with rounding. If the values are "

  745        "inconsistent or &kappname; cannot calculate the omitted value &kappname; "

  746        "will let you know so that you can correct any errors and repeat the "

  747        "calculation."

  748  glentadakis  1211130  msgstr ""

  749  glentadakis  1222823  "Αν παραλείψετε μια τιμή το &kappname; θα προσπαθήσει να την υπολογίσει για "

  750        "σας. Αν έχετε εισαγάγει όλες τις τιμές το &kappname; θα ελέγξει την συνέπεια "

  751        "των τιμών. Το &kappname; δεν θα προσαρμόσει τις εισηγμένες τιμές εκτός της « "

  752        "τελευταίας πληρωμής μπαλόνι », η οποία μπορεί να προσαρμοστεί ελαφρώς για "

  753        "λόγους στρογγυλοποίησης. Αν οι τιμές δεν είναι συνεπείς ή το &kappname; δεν "

  754        "μπορεί να υπολογίσει την παραλειπόμενη τιμή τότε το &kappname; θα σας το "

  755        "γνωστοποιήσει ώστε να διορθώσετε τα λάθη και να επαναλάβετε τον υπολογισμό."

Μου φαίνεται ότι πάει καλύτερα το «τιμή που παραλείφθηκε»

--
Δημήτριος Γλενταδάκης