[I18NGR] Ιδιοταγείς... Θεός φυλάξοι

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Fri Apr 29 01:06:07 EEST 2011

2011/4/29 στέργιος προσινικλής <steriosprosiniklis at gmail.com>:

> Στις 28 Απριλίου 2011 9:09 μ.μ., ο χρήστης Panayotis Katsaloulis
> <panayotis at panayotis.com> έγραψε:

> Δηλώνω ένοχος και αναλαμβάνω την ευθύνη του εγκλήματος...

Υπάρχει προϊστορία με τη συμπεριφορά αυτή και τον Παναγιώτη (και
άλλους), όπου για να αναδείξεις ένα θέμα, πρέπει να προσβάλεις τους
άλλους και να φανείς ότι εσύ είσαι έξυπνος.
Τέτοιου είδους συμπεριφορά είναι, κατά εμένα, αντιπαθητική.
Αυτή η ιστορία συνέβαινε παλαιότερα πιο συχνά, και είχε το αποτέλεσμα
να μην υπάρχει πια κίνηση σε αυτή τη λίστα.

Αυτό που είναι σημαντικό είναι, όταν κάποιος είναι συντονιστής μιας
λίστας, όπως φαίνεται στο
http://lists.hellug.gr/mailman/listinfo/i18ngr
να έχει τη σοφία να συντονίζει τη λίστα και να καθοδηγεί.

Σίμος