[I18NGR] Ιδιοταγείς... Θεός φυλάξοι

στέργιος προσινικλής steriosprosiniklis at gmail.com
Fri Apr 29 00:37:18 EEST 2011

Στις 28 Απριλίου 2011 9:09 μ.μ., ο χρήστης Panayotis Katsaloulis <
panayotis at panayotis.com> έγραψε:

> Μετά την επιτυχημένη εγκατάσταση του Ubuntu 11.04 (όπου είπα να κάνω ένα
> clean install για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου), με περίμενε μια δυσάρεστη
> έκπληξη.
>
> Χωρίς αιδώ πετάχτηκε μπροστά μου ένα παράθυρο που  είχε το θράσος να με
> ρωτάει για ΙΔΙΟΤΑΓΕΙΣ ΟΔΗΓΟΥΣ!
>
> Το μυαλό μου άρχιζε να καλπάζει και προσπαθούσα να συνταιριάξω αυτό που
> έβλεπα με τη γνώση που έχω ήδη αποθηκεύσει - είναι γνωστή άλλωστε η μοναδική
> ικανότις του μυαλού για pattern-matching.

Δηλώνω ένοχος και αναλαμβάνω την ευθύνη του εγκλήματος...

> Για καλή μου τύχη, είχε ξεφύγει από τον άμοιρο μεταφραστή σε παρένθεση μια
> μικρή λεξούλα, που αγωνιούσε να βγει στην επιφάνεια και να ρίξει λίγο φως σε
> αυτό το ειδεχθές έγκλημα - proprietary.
> Και τα λαμπάκια άρχισαν να ανάβουν• προς την σωστή κατεύθυνση αυτή τη φορά.

Δεν ξέφυγε το proprietary...

> Τότε όμως σκεύτηκα το εξής: ένας ενθουσιώδης νεανίας αποφασίζει να
> κατεβάσει τα Ubuntu για να δει τι είναι πια αυτά τα Linux, που τόσο ακούει
> τελευταία.
> Και βλέπει αυτό το «ιδιοταγείς» μπροστά του. Και για βοήθεια μια αγγλική
> λέξη που αποκλείεται να μπορεί να την αντιγράψει από μνήμης.

Αυτόν σκεφτόμουνα, όταν χρησιμοποίησα τον όρο.
Είπα ότι «ζορίζοντας» κάποιους εγκέφαλους υπάρχει πάντα η πιθανότητα να βγει
κάτι καλό!
Βλέπεις, η ελπίδα πάντα πεθαίνει τελευταία.

Για την ιστορία η σελίδα http://simos.info/blog/archives/833 προκύπτει
τέταρτη στην αναζήτηση
http://www.google.com/search<http://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=fs&q=%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CF%82+proprietary&ie=utf-8&oe=utf-8>

Στέργιος