[I18NGR] (no subject)

Grigoris Markakis grigoris.markakis at gmail.com
Fri Apr 8 17:47:49 EEST 2011

Το θέμα με τα greeklish είναι αρκετά σοβαρό, ειδικά αν λάβουμε υπόψη μας την
έκταση που έχει λάβει στις μικρότερες ηλικίες και τις επιπτώσεις του
φαινομένου στη σωστή χρήση της γλώσσας. Έχουν γίνει σχετικές μελέτες για το
θέμα, έχουν γραφεί αρκετά άρθρα και όσοι έχουμε να κάνουμε με την εκπαίδευση
το γνωρίζουμε από κοντά. Αν πριν μερικά χρόνια τα greeklish ήταν ένα
αναγκαίο κακό, σήμερα δεν έχουμε αυτή τη δικαιολογία.

Δεν είχα/έχω πρόθεση να προσβάλω κανένα, απλά υπενθυμίζω τους κινδύνους του
φαινομένου σε μια λίστα που υπάρχει, γιατί αγαπάει την ελληνική γλώσσα και
συμβάλλει στη διατήρησή της μέσα από τη μετάφραση εφαρμογών.

Υ.Γ.
Αρκετοί συνηθίζουν να γράφουν το εμφανιζόμενο όνομα (display name) με
λατινικούς χαρακτήρες επειδή συχνά οι αποδέκτες των μηνυμάτων δεν είναι
Έλληνες. Αυτό είναι μια ανάγκη, δεν είναι ψώνιο (αλα Notis) και δεν έχει να
κάνει με τα greeklish.

Καλή συνέχεια, παιδιά