[I18NGR] (no subject)

Θεόφιλος Ιντζόγλου int.teo at gmail.com
Fri Apr 8 17:56:54 EEST 2011

   Δεκτό ότι όντως είναι θέμα σοβαρό και μάλιστα επειδή τυγχάνει να ασχολούμαι
με την εκπαίδευση πάντα αφιερώνω χρόνο στους μαθητές μου για να μιλήσω για το
συγκεκριμένο θέμα. Όσο για τα ονόματα στα email γνωρίζω τον λόγο, απλά ήθελα
να δώσω εκείνη τη στιγμή σε όλους να καταλάβουνε ότι πολλές φορές γράφουμε
κάτι καθαρά ελληνικό με άλλη μορφή γιατί «απλά βολεύει».
  Το όλο ζήτημα ξεκίνησε γιατί θεώρησα ότι ο τρόπος δεν ήταν σωστός, όχι γιατί
τον δικαιολογώ να γράφει σε greeklish... Ελπίζω να μην το πήρες προσωπικά.

--
()  ascii ribbon campaign - against html mail
/\                        - against microsoft attachments