[I18NGR] Μετάφραση του rekonq

Petros Vidalis p_vidalis at hotmail.com
Tue Oct 12 11:02:23 EEST 2010

  Καλημέρα καλημέρα,
μόλις έκανα την αλλαγή σου Δημήτρη και συμφωνώ απόλυτα με το δικαίωμα
αποστολής σε παραπάνω άτομα.
Προς το παρόν νομίζω την δυνατότητα την έχω μόνο εγώ, οπότε αν θες εσύ ή
και κάποιος άλλος να αποκτήσει δικαίωμα commit στο αποθετήριο του KDE με
μεγάλη χαρά να το κάνω.
Για να μην γίνει ανεξέλεγκτο, ίσως καλό θα ήταν να θεσπίσουμε 3 άτομα να
έχουν δικαίωμα να αποστέλλουν αρχεία και όταν κάποιος αποχωρεί να
παραχωρεί το δικαίωμα αυτό σε κάποιον άλλο.

Τέλος αν κάποιος θα ήθελε να αναλάβει και συντονιστής της κοινότητας για
να δώσει λίγη παραπάνω φρεσκάδα και νέα ώθηση δεν θα είχα πρόβλημα.
Ούτως ή άλλως τον τελευταίο καιρό η απουσία μου είναι περισσότερο
αισθητή από την παρουσία μου. Δεν έχω σκοπό να εγκαταλείψω τις
μεταφράσεις, αλλά ο χρόνος μου δεν μου αφήνει περιθώρια για περαιτέρω
δράσεις, πέρα από την μετάφραση αρχείων. Και αυτό που χρειαζόμαστε
νομίζω είναι να βγούμε λίγο παραέξω από το καβούκι μας, πράγμα που δεν
έχω καταφέρει.

Καλή συνέχεια
Πέτρος

Στις 05/10/2010 09:46 μμ, ο/η Dimitrios Glentadakis έγραψε: