[I18NGR] Πρόβλημα με το αρχείο /home/kde/trunk/KDE/kdelibs/kdoctools/docbook/xsl/common/el.xml

Θεόφιλος Ιντζόγλου int.teo at gmail.com
Sat Nov 13 22:30:00 EET 2010

Δεν ξέρω ποιος έκανε την προηγούμενη μετάφραση του συγκεκριμένου αρχείου αλλά
φαίνεται να μην έχει χρησιμοποιήσει σε όλες τις λέξεις/φράσεις τα σωστά
σύμβολα (εκτός αν υπήρχε κάποιος λόγος που μου διαφεύγει). Τα μόνα που
φαίνονται σωστά είναι αυτά που αφορούν τους μήνες τα οποία και μπορούν να
μετατραπούν από την μία μορφή στην άλλη. Πιθανώς να χρειάζεται μετάφραση από
την αρχή...

--
()  ascii ribbon campaign - against html mail
/\                        - against microsoft attachments