[I18NGR] email > ηλ. ταχυδρομείο

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Mon Dec 27 22:32:44 EET 2010

Στις Δευτέρα 27 Δεκέμβριος 2010 13:03:15 Nikolaos Pantazis γράψατε:
> Στις 26 Δεκεμβρίου 2010 9:24 μ.μ., ο χρήστης Dimitrios Glentadakis
> <dglent at gmail.com> έγραψε:

> Θα πρέπει να προσέξεις όμως μην υπάρχει κάπου «email» και εννοεί
> «μήνυμα ηλ. αλληλογραφίας»

Και μένα το ηλ. αλληλογραφία μου αρέσει αλλά και το ηλ. ταχυδρομείο το βρίσκω σωστό και μερικές φορές πηγαίνει καλύτερα από το ηλ. αλληλογραφία όπως πχ στην περιπτωση που αναφερεις δηλαδή όταν αναφέρεται στο μέσο (gmail, yahoo κλπ) αλλά καιι στην υπηρεσία.

--
Δημήτριος Γλενταδάκης