[I18NGR] [Fwd: [IMPORTANT] Preparing for KDE 4.4]

Nick Agianniotis nickagian at gmail.com
Sat Nov 28 00:45:33 EET 2009

Διαβάζοντας λίγο το kdelibs4.po μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες. Υπάρχουν
αρκετά μηνύματα τα οποία αναφέρονται σε ονόματα αλφαβήτων, διαλέκτων και
μηνών στα Εβραικά και τα κινέζικα. Αυτά θα πρέπει να αποδοθούν στα ελληνικά
πιστεύετε? Ή μια απλή αντιγραφή της λατινικής τους ονομασίας είναι αρκετή?

Τι εννοώ... ας πούμε υπάρχει μήνυμα που λέει "Phags-pa" και αναφέρεται σε
"KCharselect unicode block name". Ως τώρα η μετάφραση είναι "Φαγκς-πα"...
προσωπικά εμένα δε με βρίσκει σύμφωνο αυτή η προσέγγιση. Προτιμώ δηλαδή να
μείνει ως έχει. Κι υπάρχουν πάρα πολλά παρόμοια παραδείγματα.

Ποια είναι η αποψή σας επ'αυτού?

Νίκος