[I18NGR] KDE alive - Ανανέωση ιστοσελίδας

Petros Vidalis p_vidalis at hotmail.com
Tue Jul 21 18:11:42 EEST 2009

Καλησπέρα,

μετά τις κατατοπιστικές οδηγίες και συμβουλές του Σπύρου Γεωργαρά και
του Μανώλη Τούσση έχω ξεκινήσει μεταφράσεις για το KDE.
Προσπαθώ, χωρίς να διεκδικώ αρχηγικό ρόλο, να συντονίσω λίγο τις
προσπάθειες και να ενεργοποιήσω τις δραστηριότητες για την μετάφραση του
KDE και τις παράπλευρες ιδιότητες του.

Για παράδειγμα είμαι σε διαδικασία ανανέωσης της ιστοσελίδας, με νέα από
τις εκδόσεις του KDE καθώς και για τους συμμετέχοντες στο έργο της
μετάφρασης ή τις αποχωρήσεις που έγιναν στο μεσοδιάστημα. Τα τελευταία
νέα της σελίδας σταματάνε τον Σεπτέμβριο του 2008 με την αποχώρηση του
Σπύρου. Αν κάποιος έχει ιδέες ή θέλει να βοηθήσει στην ανανέωση
καλοδεχούμενος.

Αυτό που θεωρώ πιο σημαντικό είναι να υπάρξει έστω μια μικρή συνεννόηση
με τους υπόλοιπους που βοηθάνε (δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει κανείς) με
την μετάφραση του KDE. Να γνωρίζουμε τουλάχιστον πόσοι ασχολούνται και
σε τι βαθμό.

Ευχαριστώ
Πέτρος Βιδάλης