[I18NGR] Επιμερισμός αρμοδιοτήτων (update)

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Thu Dec 17 22:50:51 EET 2009

On Thursday 17 of December 2009 Petros Vidalis wrote:
> Καλημέρα καλημέρα,
> συμφωνώ και εγώ με τον Μανώλη ότι καλό είναι να επικεντρωνόμαστε στο
> μεταφραστικό μέρος που είναι και η ουσία της ομάδας.
> Απλά πιστεύω ότι μια μικρή αλλαγή ίσως προσελκύσει παραπάνω εθελοντές.
> Αυτή την στιγμή είμαστε 4-5 άτομα που δουλεύουμε ενεργά αλλά έχω την
> εντύπωση ότι καλό θα είναι να μην φτάσουμε πάλι σε σημείο να μείνει ο
> εξελληνισμός ανενεργός. Περισσότερα άτομα στην ομάδα σημαίνει καλύτερες
> και περισσότερες μεταφράσεις.
>
> Το κυριότερο πάντως για μένα, είναι το να δημιουργήσουμε μια ιστοσελίδα
> [...]

Καλησπέρα και από εμένα

Αυτό που νομίζω ότι θα πρέπει να είναι το ζητούμενό σας, είναι να δημιουργηθεί
μία "κοινότητα", να αυξηθεί η συμμετοχή του κόσμου σε αυτήν την προσπάθεια.
Όλα τα υπόλοιπα (επιμερισμός αρμοδιοτήτων, mailing list, forum, wiki κλπ.)
είναι συζητήσιμα, σε αυτό όμως το πλαίσιο.

Ο Μανώλης λέει ότι καλύτερο είναι να επικεντρωθείτε στο μεταφραστικό έργο. Ο
χρόνος και το αποτέλεσμα έδειξε ότι αυτό από μόνο του δεν είναι αρκετό - και
σε αυτό ακριβώς είναι που αποτύχαμε εμείς.

Καλύτερα είναι λοιπόν να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις να  συνεχίσει να
υφίσταται η κοινότητα, η ομάδα, όπως θέλετε πείτε το, ακόμα κι αν ο Σπύρος, ο
Μανώλης ή ο Πέτρος κουραστεί και αποχωρήσει, έστω κι αν αυτό σημαίνει ότι
αρχικά δεν θα παραχθεί αρκετό μεταφραστικό έργο

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-hellug.html