[I18NGR] Επιμερισμός αρμοδιοτήτων (update)

Petros Vidalis p_vidalis at hotmail.com
Tue Dec 15 14:56:07 EET 2009

Καλησπέρα και πάλι,
ωραία η πρόταση σου Γιώργο. Είδα λίγο το framework που αναφέρεις
παρακάτω (http://www.ideatorrent.org/) και μοιάζει καλό και όντως
χρήσιμο. Δυστυχώς στο χώρο που φιλοξενείται η ιστοσελίδα αυτή την
στιγμή, είναι ο χώρος που διαθέτει ο επίσημος οργανισμός του KDE, έχουμε
αρκετούς περιορισμούς. Δηλαδή δεν υπάρχει δυνατότητα χρησιμοποίησης
κάποιας βάσης δεδομένων κτλ.
Με αυτά τα δεδομένα νομίζω ότι έχουμε δύο επιλογές:

- Να παραμείνει η σελίδα στον χώρο που υπάρχει και να εμπλουτιστεί με
ένα wiki, όπως πρότεινε ο Γιώργος. Το dokuwiki είναι κατάλληλο ας πούμε
γιατί δεν χρειάζεται βάση δεδομένων και είναι αρκετά αξιόπιστο. Το έχω
δουλέψει και το συνιστώ.  Ίσως καταφέρουμε να δώσουμε και στην
ιστοσελίδα λίγο παραπάνω διαδραστικότητα αλλά με την τελευταία αλλαγή
στην εμφάνιση που έκανα, είδα πως δεν υπάρχει μεγάλη δυνατότητα για
πολλά παραπάνω.

- Η δεύτερη επιλογή και αυτή που στηρίζω, είναι να μεταφέρουμε την
σελίδα αρχικά σε κάποιο άλλο hosting ώστε να μπορέσουμε να την χτίσουμε
με περισσότερες δυνατότητες. Με την μεταφορά της, νομίζω μπορεί να
δημιουργηθεί και μια ενότητα (forum,wiki) με την χρησιμότητα που ανέφερε
ο Γιώργος. Τα πλεονεκτήματα είναι πάρα πολλά νομίζω αλλά να μην τα
αναλύσουμε όλα τώρα.
Τα έξοδα για το hosting της σελίδας καθώς και το domain που θα χρειαστεί
να βρούμε, τα αναλαμβάνω εγώ. Ήδη έχω ένα πακέτο φιλοξενίας υπεραρκετό
ώστε να αντέξει άλλη μία ιστοσελίδα και το domain κοστίζει 20 ευρώ για 2
χρόνια. Και έρανο να κάνουμε μεταξύ μας το 20ευρώ θα το βρούμε. Μια
γρήγορη σκέψη είναι Drupal και dokuwikι, ναι δουλεύω με PHP και την
προτιμώ :-).
Το forum είναι επίσης καλό αλλά προϋποθέτει συμμετοχή και κόσμο. Εύχομαι
να φτάσουμε στην ανάγκη δημιουργία του. Σε ότι αφορά την διεύθυνση που
χρησιμοποιείται τώρα ένα απλό redirect θα παραπέμπει όσους μας αναζητάνε
στην παλαιά διεύθυνση. Το ότι η ομάδα γίνεται λίγο προσωποκεντρική ίσως
είναι πρόβλημα, αλλά πιστεύω η αλλαγή θα έχει περισσότερα θετικά από
αρνητικά.

Νομίζω αν καταλήξουμε κάπου στο παραπάνω δίλημμα, θα μας βοηθήσει στο να
επιμερίσουμε και τις αρμοδιότητες στην ομάδα, που να μην ξεχνάμε από
εκεί ξεκινήσαμε.

Αυτά προς σκέψη. Χαίρομαι πάντως γιατί υπάρχει όρεξη από όλους, να
κουνήσουμε λίγο τα πράγματα.

Καλή συνέχεια
Πέτρος Βιδάλης

Υ.Γ. Σπύρο, Μανώλη θα ήταν χρήσιμη η γνώμη σας στο ζήτημα γιατί δεν
γνωρίζω αν είχε συζητηθεί κάτι αντίστοιχο παλαιότερα ή αν υπερβαίνουμε
ίσως κάποια όρια που δεν θα έπρεπε.

στις 12/12/2009 14:02 μμ, O/H Γιώργος Φαμέλης έγραψε: