[I18NGR] Επιμερισμός αρμοδιοτήτων (update)

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Tue Dec 15 19:41:28 EET 2009

Προσωπικά με βρίσκει σύμφωνο. Δεν εχω προσωπικη εμπειρια απο drupal.
Χρησιμοποιώ joomla+phpbb (www.mandrivalinux.gr) και απο wiki επίσης
δεν εχω εμπειρία. Αν δεν εχουμε δυνατοτητα βασης δεδομένων στο χωρο
που υπάρχει τωρα ειναι σιγουρα δεσμευτικό. Με ποιο ανεξαρτητο hosting
θα μπορεσει να προωθηθει ακόμα περισσότερο το KDE στον ελληνικό χώρο

Δημήτρης