[I18NGR] Τί πρόβλημα υπάρχει με το kdelibs/solid_qt.po ?

Γιώργος Φαμέλης famelis at gmail.com
Thu Dec 10 16:13:11 EET 2009

Έχεις δίκιο. Δεν είχα επισυνάψει το αρχείο για το solid_qt

Το επισυναπτόμενο είναι ενημέρωμένο και πλήρως μεταφρασμένο σύμφωνα με
τη σχετική αλληλογραφία που είχε γίνει στα τέλη Νοεμβρίου

Γεια χαρά
Γιώργος Φαμέλης

Στις 10 Δεκεμβρίου 2009 1:42 μ.μ., ο χρήστης Petros Vidalis
<p_vidalis at hotmail.com> έγραψε: