[I18NGR] [team-gnome-gr] Μετάφραση apt: Θέλετε να συνεχίσετε [Ν/ο];

Jennie Petoumenou epetoumenou at gmail.com
Fri Aug 21 14:41:09 EEST 2009

Είχα διαβάσει και μια σχετική συζήτηση
εδώ<http://www.mail-archive.com/ubuntu-gr@lists.ubuntu.com/msg05626.html>,
όπου ο Σίμος έγραφε ότι το κείμενο μέσα στις αγκύλες πρέπει να έχει
συγκεκριμένη μορφή.
Εγώ όμως έκανα κάποιες δοκιμές στον υπολογιστή μου και διαπιστώνω ότι,
ανεξάρτητα από το τι περιέχουν οι αγκύλες εξακολουθούν να ισχύουν και τα Y/n
και  τα Ν/ο.

Δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να διορθωθεί ξανά, πάντως εγώ σκεφτόμουν τις
εξής εναλλακτικές:

Δύο σχετικά σύντομες λύσεις:
Θέλετε να συνεχίσετε; [ΝΑΙ:ν,y· όχι:ο,n]
Θέλετε να συνεχίσετε; [EN:Y/n, ΕΛ:Ν/ο]

Αν υπάρχει πρόβλημα με τις αγκύλες, θα μπορούσε να γίνει:
Θέλετε να συνεχίσετε; (ΝΑΙ:ν,y· όχι:ο,n) [Ν/ο]
Θέλετε να συνεχίσετε; (EN:Y/n, ΕΛ:[Ν/ο])

Και φυσικά θα μπορούσε να μπει κάτι πιο περιφραστικό (σαφέστατο, αλλά θα
καταντάει βαρετό αν το βλέπεις κάθε φορά που εγκαθιστάς πακέτο):
Θέλετε να συνεχίσετε; Εισάγετε ν ή y για ΝΑΙ και ο ή n για όχι [Ν/ο].