[I18NGR] Προτάσεις για διόρθωση του «εκίνησε» στο KDE 4

Socrates P. VAVILIS s_vavilis at yahoo.fr
Mon Sep 29 01:26:17 EEST 2008

> Το «εκκινήθηκε» θα προερχόταν από το *εκκινούμαι, το οποίο από όσο ξέρω και
> όσο έψαξα στο Δίκτυο, δεν υφίσταται ως ρήμα.

Το Διαδίκτυο και ο Γούγλης έχουν άπειρες πληροφορίες, χωρίς αυτό να
σημαίνει ότι είναι όλες σωστές ούτε ότι αντικαθιστούν 100% ό,τι
βρίσκουμε εκτός Διαδικτύου.
Η παθητική μορφή του εκ-κινώ (εκ-κινούμαι) υπάρχει, είναι δόκιμη και
χρησιμοποιείται ευρέως στο γ' πρόσωπο:
2000+ αποτελέσματα για τον ενεστώτα: http://tinyurl.com/3nwrf5
185 στον αόριστο: http://tinyurl.com/3pmtwq
400 αποτελέσματα γ' πληθ ενεστώτα: http://tinyurl.com/3nsoyq
Δυστυχώς τα περισσότερα offline " εργαλεία"  μου είναι πακεταρισμένα
αυτή τη στιγμή, οπότε δεν μπορώ να τα συμβουλευτώ. will doit ASAP!:)
S.