[I18NGR] Προτάσεις για διόρθωση του «εκίνησε» στο KDE 4

Socrates P. VAVILIS s_vavilis at yahoo.fr
Sun Sep 28 20:50:49 EEST 2008

O/H Γιώργος Ε. Κυλάφας έγραψε:
> «ξεκίνησε». Παραδείγματα:
>
> msgid "Process (%1) started."
> msgstr "Η διεργασία (%1) εκκίνησε."

Να προτείνω το " εκκινήθηκε" ; Ειδάλλως, σε περίπτωση τέτοιου τύπου
μηνυμάτων το μετάφρασμα μπορεί να είναι και ουσιαστικό (αν και δεν με
ενθουσιάζει): Εκκίνηση διαδικασίας, ή και το απλούστατο ρήμα αρχίζω (πχ
στο string με το τσάι:)) ή το ξεκινάω, όπως επίσης προτείνεις
Επίσης υπάρχει το " έγινε εκκίνηση" . Φυσικά, τα πάντα εξαρτώνται από τα
συμφραζόμενα και από το ύφος που θέλουμε να έχει η πρόταση :).
Τέλος, δεν είναι απαραίτητο να ακολουθούμε την αγγλική σύνταξη: μπορούμε
να πούμε : η διεργασία  εκκινήθηκε" ή " εκκινήθηκε η διεργασία" ,
ανάλογα με το ύφος που θέλουμε να δώσουμε στο κείμενο.
Να επισημάνω ότι είμαι υπέρ της ομοιομορφίας των αποδόσεων, εφόσον
φυσικά αυτό είναι δυνατό.
Σ.