[I18NGR] Προτάσεις για διόρθωση του «σαν» στο KDE4

Γιώργος Κυλάφας gekylafas at gmail.com
Wed Sep 24 11:23:22 EEST 2008

Στις 24 Σεπτέμβριος 2008 3:14 πμ, ο χρήστης Socrates P VAVILIS
<s_vavilis at yahoo.fr> έγραψε:
> O Γιώργος Κυλάφας έγραψε:

> Υπάρχει και η λύση του " χρησιμοποιώ" : χρησιμοποιείται ως μία λέξη;

Για να υπάρχει και κάποιο πλαίσιο αναφοράς στην κουβέντα μας, το
μήνυμα που συζητάμε ανήκει στην εφαρμογή Quanta [1] και είναι το
"What's this?" μιας επιλογής στην καρτέλα με όνομα:

msgid "Parsing &Rules"
msgstr "Κανόνες &ανάλυσης"

Η ίδια η επιλογή (QCheckBox) είναι η:

msgid "Enable minus in words"
msgstr "Ενεργοποίηση του μείον στις λέξεις"

ενώ το αντίστοιχο tooltip είναι:

msgid "Treat the minus sign as part of a word"
msgstr "Χειρισμός του συμβόλου μείον (-) ως μέρος της λέξης"

Από τα παραπάνω, γίνεται προφανές ότι η ρύθμιση έχει να κάνει με το
πώς θα μεταχειρίζεται ο parser τα "-" στις λέξεις. Άρα το ποιητικό
αίτιο της πρότασης είναι ο parser, δηλαδή ψάχνουμε τη μετάφραση της
"<b>this-is-a-word</b> is treated (by the parser) like a word".

Επομένως, ίσως να ταιριάζει το "χρησιμοποιείται (από τον parser) ως
μία λέξη", ίσως και όχι. Το "υφίσταται μεταχείριση" και το
"θεωρείται", που πρότεινα, πιστεύω ότι ταιριάζουν περισσότερο. Ίσως
και το "αντιμετωπίζεται".

Όπως και να 'χει, πάντως, η παρούσα μετάφραση
"η <b>this-is-a-word</b> χειρίζεται σαν μία λέξη"
είναι _γραμματικά_ λανθασμένη για τους λόγους που έχω εξηγήσει σε
προηγούμενο μήνυμά μου.

Υ.Γ. Πιστεύω ότι και το ίδιο το "this-is-a-word" μπορεί να
αντικατασταθεί από το "αυτή-είναι-μια-λέξη".

[1] http://websvn.kde.org/trunk/l10n-kde4/el/messages/kdewebdev/quanta.po?revision=863846&view=markup

--
Γιώργος