[I18NGR] Σχολιασμών προτεινόμενων θεμελιωδών όρων ΕΛΟΤ

Stephanos Kalikakis reptiler.petous at gmail.com
Fri Jun 13 10:03:40 EEST 2008

2008/6/13 Παναγιώτης Κατσαλούλης <panayotis at panayotis.com>:

> Αυτά που λές μου θυμίζουν όρους όπως το εικονοσκόπιο.
> Γιατί πρέπει να είμαστε «λόγιοι» και ντε και καλά να έχουμε περίεργους
> όρους που δε χρησιμοποιούνται τελικά;
> Στα δικά μου αυτιά μια χαρά ακούγονται τα ανεβάζω/κατεβάζω πάντως.

+1 Το ανεβάζω/κατεβάζω είναι όροι που χρησιμοποιούνται καθημερινά, δεν
υπάρχει λόγος να τα αλλάξουμε σε κάτι που δεν χρησιμοποιεί κανένας ...

πχ φανταστείτε να γράφει σε μια σελίδα:

"πατήστε εδώ για καταφόρτωση"

η πλειοψηφία θα αναρωτηθεί :

"και που πάω για να το κατεβάσω;"

--
I like my software like I like my mind: Free and Open!