[I18NGR] krusader synchronizer [SOLVED]

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Tue May 22 22:04:56 EEST 2007

Στις 22/05/2007, ημέρα Τρίτη και ώρα 14:31 ο/η Stratos Laspas έγραψε:
> Συναγωνιστές,
>
> Χρησιμοποιώντας τη λειτουργία συγχρονισμού καταλόγων του Krusader, έπεσα
> πάνω σε ένα λάθος νοηματικό στη μετάφραση.
>
> Στην οθόνη που εμφανίζεται όταν επιλέγουμε "Συγχρονισμός καταλόγων" από
> το μενού "Εργαλεία", το tool-tip της λειτουργία "Ασύμμετρα" δίνει
> λανθασμένη πληροφόρηση, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει κάποιος να χάσει τα
> δεδομένα του.
>
> Συγκεκριμένα, λέει (σωστά) ότι ο αριστερός κατάλογος είναι ο κατάλογος
> προορισμού και ο δεξιός είναι ο κατάλογος προέλευσης, αλλά (λανθασμένα)
> [...]

Το σφάλμα βρέθηκε, διορθώθηκε και οι αλλαγές πέρασαν στο cvs repository του
krusader. Επειδή η χρήση του προγράμματος με την υπάρχουσα μετάφραση είναι
επικίνδυνη, αφού μπορεί κανείς να χάσει αρχεία, ανέβασα το αρχείο εδώ:
	http://members.hellug.gr/sng/krusader.mo.gz

Όποιος χρησιμοποιεί krusader θα πρέπει να κατεβάσει το αρχείο, να το
αποσυμπιέσει και να το αντιγράψει στον κατάλογο
	"$KDEDIR"/share/locale/el/LC_MESSAGES
ή όπου είναι αποθηκευμένα τα αρχεία mo του KDE στη διανομή του.

Ευχαριστώ τον Στράτο για την επισήμανση του σφάλματος και ελπίζω να μην έχει
πάθει κανείς ζημιά λόγω αυτού...

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html