[I18NGR] krusader synchronizer

Stratos Laspas stratos at laspas.gr
Tue May 22 15:39:31 EEST 2007

στις 05/22/07 15:16, O/H Spiros Georgaras έγραψε:
> Στις 22/05/2007, ημέρα Τρίτη και ώρα 14:31 ο/η Stratos Laspas έγραψε:

> Γεια σου Στράτο
>
> Όπως θα κατάλαβες (αν δεν το είδες στο Σχετικά>Μετάφραση του krusader) εγώ
> είμαι ο ένοχος για το σφάλμα :)

Δεν το σκέφτηκα να κοιτάξω εκεί!

Πάντως, με response time κάτω από ώρα, πρέπει να σου βγάλω το καπέλο!

> Θα μπορούσες αν μου πεις ποια έκδοση τρέχεις για να δούμε τι ακριβώς

krusader 1.80.0-beta1 (KDE 3.5.6) μέσα από το Ubuntu 7.04
language-pack{-gnome/kde}-el{-base} 1:7.04+20070412

> συμβαίνει; Επίσης τι ακριβώς κάνεις για να εμφανιστεί το πρόβλημα και τι

"Εργαλεία" --> "Συγχρονισμός Καταλόγων" --> δεξί κλικ πάνω στο check box
"Ασύμμετρα" --> κλικ πάνω στο "Τι είναι αυτό"

> ακριβώς μηνύματα εμφανίζονται. Αν θες μπορείς να μου απαντήσεις με προσωπικό

"Ασύμμετρη Λειτουργία.

Η αριστερή πλευρά είναι ο κατάλογος προορισμού και η δεξιά ο κατάλογος
προέλευσης. Αρχεία που υπάρχουν μόνο στον αριστερό κατάλογο θα
διαγραφούν, ενώ όσα διαφέρουν θα αντιγραφούν από τα αριστερά στα δεξιά."

> μήνυμα, μέχρι να βρούμε και να διορθώσουμε το πρόβλημα.

Πρόβλημα:

Αν ο χρήστης πάρει για σωστή την τελευταία φράση του tool-tip, θα χάσει
τα original αρχεία του από τον κατάλογο προέλευσης, γιατί θα τον βάλει
αριστερά, εκεί όπου στην πραγματικότητα είναι ο κατάλογος προορισμού.

Λύση:

η τελευταία φράση πρέπει να είναι "από τα δεξιά στα αριστερά".

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς,

Στράτος