[I18NGR] Αρχεία επιτομής (compendium) του KDE

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Tue May 22 22:21:57 EEST 2007

Στη σελίδα http://el.l10n.kde.org/downloads.html#compendium έχουν προστεθεί
δεσμοί στα αρχεία επιτομής του KDE. Πέραν των επίσημων αρχείων για τους
κλάδους stable και trunk, υπάρχουν και τα ανεπίσημα αρχεία για τον κλάδο KDE4

Τα πρώτα (επίσημα αρχεία) ενημερώνονται κάθε μέρα στον εξυπηρετητή του KDE,
ενώ τα δεύτερα όποτε υπάρχουν αλλαγές στη μετάφραση του KDE 4

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html