[I18NGR] Λεξικό

Dimitrios 'sehh' Michelinakis dimitris at michelinakis.gr
Sun Feb 18 14:15:52 EET 2007

On Sun, 18 Feb 2007 11:00:02 +0000 Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος <billg at hellug.gr> wrote:

> Για να πω την αλήθεια, δεν έχει σημασία το μέσο (php,java) αλλά το
> αποτέλεσμα (οι μεταφράσεις) οπότε απλά αν υπάρχει μια κοινή ΒΔ, μια ΒΔ
> στην οποία να έχουμε συμφωνήσει η πλειοψηφία για τις μεταφρασμένες
> λέξεις τότε όλα θα είναι μια χαρα :)

I skepsi ine na exoume mia vasi MySQL, tin opia tha boris na tin "doulevis" me oti client thelis, etsi o client bori na ine ftiagmenos se php, java i otidipote theloume.

> Προτείνω αυτός που θέλει να κατασκευάσει το php να το ξεκινήσει. Πρώτα
> για τον ίδιο και μετά για την κοινότητα. Απλά αν θέλει ας μου πει πως
> ακριβώς θα δέχεται και θα αποθηκεύει τις νέες λέξεις (σε ένα αρχείο κατά
> προτίμηση) για να ξέρω πως να φτιάξω το πρόγραμμα σε java ώστε να
> δέχεται το ίδιο αρχείο :)
> Ευχαριστώ

Pleon den exo xrono na ftiajo ena olokliro programa, vevea boro na ftiajo tin SQL gia na iparxi kati kino na doulepsoume sto melon.

--
Dimitrios Michelinakis