[I18NGR] λέξεις

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Wed Feb 14 18:10:14 EET 2007

Την Τετ 14 Φεβ 2007 ο/η Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος
έγραψε:
> Σπύρο τα διόρθωσα όπως πρότεινες, όμως Μανώλη έχω κάποιες απορίες:
> add on και plugin δεν ειναι ακριβως το ίδιο για αυτό σκέφτηκα να βάλω το
> ένα επιπρόσθετο και το άλλο πρόσθετο, φυσικά αν θέλετε να τα έχουμε και
> τα δυο πρόσθετο, τότε έτσι θα μείνει.
Ουσιαστικά δεν έχουν και πολλές διαφορές, και τα δύο «κολλάνε» σε μία
εφαρμογή, οπότε η χρήση του «πρόσθετο» και για τα δύο δε νομίζω να
δημιουργήσει παρανοήσεις

> για το email χρησιμοποιώ «ηλεκτρονική αλληλογραφία» ξέρω είναι λίγο
> μεγάλο αλλά είναι ωραίο :d

Ναι ακριβώς γι' αυτό εμείς χρησιμοποιούμε το αγγλικό "email". Βέβαια δεν είναι
το καλύτερο αλλά δε «φορτώνει» πολύ τα μενού. Ίσως θέλει περισσότερη
συζήτηση...

> για το boot loader, το σωστό είναι «φορτωτής εκκίνησης» όπως αναφέρεις
> όμως ακούγεται κάπως άσχημο, το διαχειριστής εκκίνησης το έβαλα επειδή
> μπορεί κάποιος να πει ότι διαχειρίζεται το τι θα ξεκινά πως θα ξεκινά
> κλπ. επιμένω αν θέλετε να το έχουμε φορτωτής εκκίνησης ας έχει αλλά μου
> φαίνεται πιο όμορφο :p
Νομίζω το «Διαχειριστής εκκίνησης» είναι τέλειο

> CPU = Central Processor Unit ΚΜΕ = Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας. Δεν το
> έβαλα τυχαία, σε όλα τα σχολικά βιβλία έτσι είναι και τα περιοδικά έτσι
> το λένε οπότε θεωρώ ότι αν όχι η τωρινή γενιά, τα νεα παιδιά το
> καταλαβαίνουν. Διαφωνείς;
Όχι, νομίζω έχει πλέον επικρατήσει

> Για τα back-end και front end θα έλεγα οτι η μεταφραση ειναι για γελια
> αλλά δεν εχω καμια ιδέα. εσείς τι προτεινετε;
Μπα δεν έχω τίποτα καλύτερο να προτείνω...

> Ευχαριστώ

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html