[I18NGR] λέξεις

Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος billg at hellug.gr
Wed Feb 14 18:06:52 EET 2007

O/H Toussis Manolis έγραψε:

> σε σύνδεση

> εξυπηρετητής (διακομιστής για mail)

> υπολογιστής ή κόμβος

> αποεπιλογή

> διόρθωση

> πρόσθετο

> σωστό εκτός από το email που είναι απλά email

> φορτωτής εκκίνησης/έναρξης

> δέκτης αν αναφέρεται σε συσκευή

> cpu?

> διασύνδεση

> επιλύσιμος

> εξοιμοιώνω

> προσομειώνω

> ???? :-)

Σπύρο τα διόρθωσα όπως πρότεινες, όμως Μανώλη έχω κάποιες απορίες:
add on και plugin δεν ειναι ακριβως το ίδιο για αυτό σκέφτηκα να βάλω το
ένα επιπρόσθετο και το άλλο πρόσθετο, φυσικά αν θέλετε να τα έχουμε και
τα δυο πρόσθετο, τότε έτσι θα μείνει.
για το email χρησιμοποιώ «ηλεκτρονική αλληλογραφία» ξέρω είναι λίγο
μεγάλο αλλά είναι ωραίο :d
για το boot loader, το σωστό είναι «φορτωτής εκκίνησης» όπως αναφέρεις
όμως ακούγεται κάπως άσχημο, το διαχειριστής εκκίνησης το έβαλα επειδή
μπορεί κάποιος να πει ότι διαχειρίζεται το τι θα ξεκινά πως θα ξεκινά
κλπ. επιμένω αν θέλετε να το έχουμε φορτωτής εκκίνησης ας έχει αλλά μου
φαίνεται πιο όμορφο :p
CPU = Central Processor Unit ΚΜΕ = Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας. Δεν το
έβαλα τυχαία, σε όλα τα σχολικά βιβλία έτσι είναι και τα περιοδικά έτσι
το λένε οπότε θεωρώ ότι αν όχι η τωρινή γενιά, τα νεα παιδιά το
καταλαβαίνουν. Διαφωνείς;
Για τα back-end και front end θα έλεγα οτι η μεταφραση ειναι για γελια
αλλά δεν εχω καμια ιδέα. εσείς τι προτεινετε;
Ευχαριστώ