[I18NGR] Όρος στο k3b

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Fri Apr 20 22:24:05 EEST 2007

Την Παρ 20 Απρ 2007 ο/η Athanasios Lefteris έγραψε:

> Ναι, δεν υπάρχουν πλέον daily langpacks για το feisty, κρίμα :( Μάλλον
> θα πρέπει να περιμένεις τότε μέχρι την επόμενη επίσημη έκδοση των
> langpacks, σε ένα μήνα περίπου από τώρα.

Βέβαια δεν είμαι εγώ που ξεκίνησα το θέμα αλλά πιστεύω ο Στράτος θα το
παρακολουθεί.

> Aλλιώς μπορείς να πάρεις το ενημερωμένο αρχείο po, να το κάνεις compile
> σε mo (msgfmt -o k3b.mo k3b.po) και να το τοποθετήσεις στο
> usr/share/locale-langpack/el/LC_MESSAGES/ . 'Έλεγξε επίσης τα δικαιώματα
> του mo να είναι τα ίδια με τα υπόλοιπα που υπάρχουν στον ίδιο κατάλογο.
> Προσωπικά δεν την έχω δοκιμάσει αυτή την διαδικασία οπότε πες αν κάτι
> δεν δουλέψει :)

Τα αρχεία βρίσκονται στο
http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n/el/messages/extragear-multimedia/
Μάλλον θα πρέπει να πάρει και τα υπόλοιπα του k3b (εκτός του
desktop_extragear-multimedia_k3b.po του οποίου η λειτουργία και εγκατάσταση
είναι διαφορετική).

Η διαδικασία εγκατάστασης που περιγράφεις είναι σωστή - είναι αυτό που γίνεται
κατά την κανονική εγκατάσταση. Για τον κατάλογο δεν μπορώ να ξέρω, αφού τρέχω
suse, αλλά γενικώς είναι ο
`kde-config --prefix`/share/locale-langpack/el/LC_MESSAGES/

> Θάνος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html